مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تا سوم خرداد تمدید شد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشورگفت:با توجه به برخی از اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ و ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام تاساعت 24روز پنجشنبه سوم خرداد ماه 97 تمدید شد.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مهلت تمدید شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: با توجه به برخی از اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ و ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام تاساعت 24روز پنجشنبه سوم خرداد ماه 97 تمدید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کردهاند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد:آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در این آزمون اقدام ننموده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشورو با مراجعه به دفتر چه راهنمای ثبت نام و مطالعه مفاد اطلاعیه ثبت نام که از بعدازظهر دیروز شنبه 29 اردیبهشت 97 برروی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است درصورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 97 تعدا 55هزار و 370 داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 97 ثبت نام نموده اند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 950538

وب گردی

وب گردی