هفتمین دوره طرح «رمضان بهار قرآن» برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، هفتمین دوره طرح فرهنگی رمضان بهار قرآن ویژه استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، درواحد بندرانزلی برگزار می گردد.

به گزارش ایسکانیوز، این طرح به صورت دوره آموزشی و در طول ایام ماه مبارک رمضان در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد. معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی درخصوص این طرح عنوان کرد: «به منظور تحکیم ارتباط دانشگاهیان با معارف قرآن کریم و با هدف ارتقای دانش ومعرفت دینی استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی، هفتمین دوره طرح قرآنی (رمضان بهار قرآن) با برگزاری کارگاه تفسیر سوره مبارکه نور با محوریت اصلاح نظام خانواده و روابط اجتماعی اجرا می گردد».

یوسف طالبی با اشاره به فضائل فراوان فراگیری و قرائت سوره نور، ترویج عفت و پاکدامنی و ضرورت عمل به سخنان پیامبر اکرم (ص) در مسائل عمومی جامعه و پایبندی به احکام دینی را از جمله مفاهیم عمیق و اثرگذار این سوره دانست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «مدرسان این دوره از طرح قرآنی که در ایام ماه مبارک رمضان در این واحد دانشگاهی برگزار میگردد، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین ، امام جمعه شهرستان بندرانزلی می باشد».

طالبی در پایان اضافه کرد: «پس از اتمام طرح و برگزاری آزمون، به شرکت کنندگانی که حداقل 60 درصد از نمره آزمون را کسب نمایند، گواهی شرکت در کارگاه معادل 32 ساعت اعطا گردیده و از نفرات برتر در بخش استادان و کارکنان تقدیر به عمل خواهد آمد».

کد خبر: 950539

وب گردی

وب گردی