جایزه 1.65 میلیون یورویی برای شش پژوهشگر برتر در حوزه علوم انسانی

جایزه Sofja Kovalevskaja بنیاد فون هومبولت آلمان، برای سال 2019، به شش پژوهشگر برتر در حوزه علوم انسانی تعلق می‌گیرد. محققان از همه کشورها که کمتر از شش سال است، دکترای خود را به پایان رسانده‌اند، می‌توانند برای اخذ این جایزه اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برندگان این جایزه قادر خواهند بود تا بر روی پروژه تحقیقاتی خود در آلمان تمرکز کنند، این جایزه، هزینه‌های گروه تحقیقاتی و زندگی محققان را تامین خواهد کرد. مقالات چاپ شده در نشریات بین‌المللی، مدارک نشان‌دهنده مشخصات تحصیلی و تخصص افراد و کیفیت پروژه تحقیقاتی پیشنهاد شده توسط متقاضیان از معیارهای انتخاب برندگان این جایزه است.

داوران در کمیته انتخابِ بنیاد فون هومبولت، شش برنده جایزه و مبلغ قرارداد را تعیین می‌کنند. برندگان جایزه می‌توانند حداکثر برای اخذ مبلغی در حدود 1.65 میلیون یورو اقدام کنند، این مبلغ برای مدت 5 سال از سال 2019 در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد، همچنین 15 درصد از این جایزه در اختیار موسسه میزبان در آلمان قرار می‌گیرد.

علامندان به دریافت این جایزه که کمتر از شش سال است در مقطع دکترا فارغ‌التحصیل شده‌اند، باید مدارک دانشگاهی، لیستی از مقالات چاپ شده، رزومه کاری در حوزه مدیریت گروه‌های تحقیقاتی، مدارک موافقت یک موسسه پژوهشی آلمانی برای کار با فرد متقاضی و مدرک زبان خود را تا پایان ماه ژوئیه سال جاری میلادی به صورت آنلاین برای مسئولان بنیاد فون هومبولت آلمان ارسال کنند.

کمیته انتخاب این بنیاد، چهار تا شش هفته پس از پایان مهلت ارسال مدارک، برندگان را اعلام خواهند کرد. برندگان در طول تحقیقات متعهد هستند که از این جایزه تنها برای تحقیقات خود در آلمان استفاده کنند، این گروه همچنین نمی‌توانند برای اخذ کمک‌هزینه‌های موسسات پژوهشی دیگر اقدام کنند.

503

کد خبر: 950566

وب گردی

وب گردی