اسدی: هیچ وقت مقابل انتقادها، گارد نمی‌گیرم/ امید زیادی به کسب مدال در جاکارتا داریم

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ما از انتقادهای سازنده استقبال کرده، سعی می کنیم مشکلات را بر طرف کنیم و کارها را بهبود ببخشیم.

علیرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتقاد صورت گرفته از وضعیت اردوهای تیم ملی دوچرخه سواری پیش از بازی های آسیایی 2018 اظهار داشت: پیوسته به دنبال انجام امور هستیم و در تلاشیم شرایط بهتر شود. من در دوره های قبل بازی های آسیایی حضور نداشتم تا بخواهم شرایط را مقایسه کنم و بگویم امکانات و تجهیزات تیم های ملی دوچرخه سواری مناسب است یا خیر.

وی ادامه داد: ما از انتقادهای سازنده استقبال کرده و سعی می کنیم مشکلات را بر طرف کنیم و کارها را بهبود ببخشیم. هیچ وقت مقابل انتقادها، گارد نمی گیرم.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری تصریح کرد: جواز حضور 47 نفر از ورزشکاران، مربیان و دیگر عوامل دوچرخه سواری برای حضور در بازی های آسیایی را گرفته ایم. در حال رایزنی با کمیته ملی المپیک برای حضور قطعی این عزیزان در جاکارتا هستیم.

اسدی خاطرنشان کرد: در رشته های جاده، پیست و کوهستان چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان، ورزشکار خواهیم داشت و امیدهای زیادی به افتخارآفرینی و کسب مدال بازی های آسیایی داریم.

602

کد خبر: 950571

وب گردی

وب گردی