دکتر ولایتی: دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جذب نخبگان عملکرد موفقی داشته است

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جذب نخبگان عملکرد موفقی داشته است و نخبگان توانسته اند مقالات و اختراعات خود را به این دانشگاه ارائه کنند و در مقابل وجهی به آن ها پرداخت خواهد شد. همچنین این نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی جذب و اساتید آینده این دانشگاه را تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری صبح امروز در بیمارستان مسیح دانشوری، با اشاره به سی و ششمین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است.

وی ادامه داد: این دانشگاه حدود یک میلیون دانشجو، 400 واحد دانشگاهی و 600 واحد مدرسه دارد که جمعا شامل هزار واحد آموزشی می شود، اگر بخواهیم در مجموع در نظر بگیریم حدود 2 میلیون نفر دانشجو و دانش آموز داریم که این تعداد در دنیا بی نظیر است.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کیفیت کار نیز به تدریج در دانشگاه آزاد اسلامی بهتر شده است. ما در این صدد هستیم که رشته های جدید را در این دانشگاه تاسیس کنیم.

وی در خصوص جذب نخبگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جذب نخبگان عملکرد موفقی داشته است و نخبگان توانسته اند مقالات و اختراعات خود را به این دانشگاه ارائه کنند، در مقابل نیز وجهی به آن ها پرداخت می شود. همچنین این نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی جذب و اساتید آینده این دانشگاه را تشکیل می دهند، گفتنی است این افراد بورسیه نیز خواهند شد.

ولایتی تاکید کرد: این اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی از فرار مغزها جلوگیری کرده است و امیدوار هستیم این دانشگاه روزی بتواند از لحاظ کیفیت در کشور و جهان سرآمد باشد.

خبرنگار: شایان دنیادیده

201

کد خبر: 950580

وب گردی

وب گردی