ارتقا فرهنگ شهروندی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی صرفا یک مجموعه آموزشی نیست و با توجه به رسالت فرهنگی آن باید در تمام حوزه ها به ویژه ارتقای فرهنگ شهروندی، در کنار سایر نهادها حضوری فعال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، محمود صباحی زاده در جهت تعامل و ارتباط هرچه بیشتر با نهادهای شهرستان با شهردار و اعضا شورای شهر بندرلنگه دیدار و گفتگو کرد.

صباحی زاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن اساتید فرهیخته و مجرب میتواند در همه زمینه ها به خصوص مشاوره و آموزش در خدمت مردم شهرستان باشد گفت:دانشگاهیان از مشکلات شهرستان جدا نیستند بلکه ما خود را دربطن مشکلات میبینیم و در همه حال حاضر به همکاری هستیم.

این مسئول افزود:در محیط زیست, حفاظت از محیط زیست, مشاوره شهروندان, آموزش کارکنان در حوزه شهری و پسماند, تولید فیلم و انیمیشن این واحد می تواند با مجموعه شهرداری همکاری نماید.

شریف شریفی نژاد شهردار بندرلنگه از دانشگاه آزاد به عنوان قطب علمی شهرستان یاد کرد و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی همواره در تمام برنامه ها با مجموعه شهرداری تعامل و همکاری داشته است امیدواریم این ارتباط همچنان بر قرار باشد.

عقد تفاهم نامه و همکاری در ایجاد فضای سبز و آموزش کارکنان از تصمیمات مهم این دیدارمی توان نام برد.

کد خبر: 950619

وب گردی

وب گردی