مذاکره تلفنی با قلعه نویی/گلر خط خورده سپاهانی می شود؟!

ظاهراً استقلال برای سیدحسین حسینی تمام شده و می‌خواهد فصل جدیدی از زندگی خود را شروع کند. دو سال قبل اولین بار او مقابل سپاهان و در اصفهان، اوج گرفت و حالا بحث حضورش در همین باشگاه است!

به گزارش ایسکانیوز،حسینی تصمیم گرفته قراردادش را تمدید نکند و از استقلال برود. شفر اخیراً در مصاحبه‌ای گفت باید قرارداد حسینی تمدید شود و در استقلال بماند اما باشگاه در این زمینه اقدامی نکرده و خود او هم تصمیمی به ماندن ندارد.

منابع موثق اعلام کردند که این بازیکن اخیراً با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی به صورت تلفنی حرف زده و تأکید کرده نمی‌خواهد در استقلال بماند و‌ساز جدایی را کوک کرده است.

از طرفی قلعه‌نویی در آستانه انتقال به سپاهان است و گویا بر سر مسائل مالی با آنها به توافق رسیده است. حسینی هم به آن ‌فرد نزدیک به امیر گفته حتی حاضر است در سپاهان گلر دوم باشد ولی در استقلال نماند چراکه دیگر تحمل یکسری اتفاقات را ندارد.

قلعه‌نویی هم تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارد و معتقد است او حتی می‌تواند در سپاهان گلر یک باشد. البته شنیده می‌شود این باشگاه در تلاش است حامد لک را هم به خدمت بگیرد. او جام جهانی را از دست داد ولی عملکرد خوبی در باشگاه فولاد داشت.

کد خبر: 950709

وب گردی

وب گردی