بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه ناشی از اعتیاد  است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این که بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه ناشی از اعتیاد است، گفت: باید تلاش شود که آمار اعتیاد در جامعه کاهش یابد.

به گزارش ایسکانیوز، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری افزایش یابد، اظهار داشت: کمپ های ترک اعتیاد باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد ک و تلاش شود که استاندارد ها در این کمپ های ترک اعتیاد رعایت شود.

وی بیان کرد: مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهمترین مشکلات در سطح جامعه به شمار می رود که بسیاری از افراد جامعه را در گیر خود کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه ناشی از اعتیاد است و باید تلاش شود که آمار اعتیاد در جامعه کاهش یابد.

وی تصریح کرد: بسیاری از جوانان و خانواده ها از زیان های مصرف مواد مخدر بی اطلاع هستند و باید تلاش شود که زیان های مصرف مواد مخدر در جامعه اطلاع رسانی شود.

بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر در جامعه ضروری است

وی تاکید کرد: بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر در جامعه ضروری است.

وی بیان کرد: سمن ها سازمان های مردمی هستند و نقش مهمی در حل مشکلات جامعه از جمله اعتیاد دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در بخش مواد مخدر پیشگیری مهمتر از درمان است و باید در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود.

ترویج فرهنگ ورزش در جامعه زمینه ساز کمرنگ شدن اعتیاد در جامعه است

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این زمینه اظهار داشت: بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر نتایج بسیار ارزشمندی در سطح استان داشته است.

حمید کریمی بیان کرد: اعتماد به سازمان های مردن نهاد برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است و باید از مشارکت مردم برای مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: توسعه ورزش در سطج جامعه یکی از مهمترین راهکارها برای جلوگیری از گرایش جوانان به سمت اعتیاد دارد.

وی بیان کرد: در چهارمحال و بختیاری در سالجاری ۱۰۰ خانه ورزش روستایی افتتاح شد که این مهم نقش مهمی در تریج فرهنگ ورزش در استان دارد.

901/900

کد خبر: 950752

وب گردی

وب گردی