ورود هم افزایی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها به فاز عملیاتی

رئیس و معاونین سازمان بسیج دانشجویی با حضور در سازمان بسیج اساتید کشور، با رئیس و معاونین این سازمان، دیدار و درباره الگوهای هم افزایی استادان و دانشجویان برای کمک به کشور گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز رئیس و معاونین سازمان بسیج دانشجویی با حضور در سازمان بسیج اساتید کشور، با رئیس و معاونین این سازمان، دیدار دربارة الگوهای هم افزایی استادان و دانشجویان برای کمک به کشور گفت‌وگو کردند.

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید در آغاز این نشست با ذکر اهمیت مقطع کنونی کشور و تأکید بر اهمیت تبادل نظر مستمر این دو تشکل بزرگ و انقلابی در دانشگاه‌های کشور گفت: بسیج اساتید در آغاز مرحلة تحولی و اعتلایی خود و خروج از مناسبت زدگی های رایج بر آن است که با اتخاذ رویکرد حلّ المسائلی در بین استادان متدین و وطن خواه، اجتماعی شدن علم و جامعه گرا شدن علم و فنّاوری را در مسیر دستیابی به تمدن ایرانی و اسلامی هموار کند؛ موضوع مهمی که بدون حضور قوی نهادها و استفاده از ظرفیت های دانشجویی در حوزه علمی و مطالبه گری محقق نخواهد شد.

در ادامه این نشست محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن اعلام آمادگی برای انجام کارهای مشترک در شبکه‌های منسجم دانشجویی و استادی گفت: زمان تغییر فرا رسیده است و باید برای تقویت گفتمان حلّ المسائلی به نوسازی انگیزه ها و هوشمندسازی شبکه های منابع انسانی پرداخت و برای این کار بسیج دانشجویی راهنمای عمل تحولی و انقلابی خود را در دو حوزه تربیت کادرهای جوان برای آیندة کشور و مطالبه گری انقلابی از کارگزاران برای کمک به حلّ مشکلات ملّت ایران در اولویت خود دارد.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست مبانی و مؤلفه های طرح های اعتلای سازمان های بسیج اساتید و بسیج دانشجویی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

202

کد خبر: 950788

وب گردی

وب گردی