فنونی زاده: بازیکن 34 ساله به درد جام جهانی نمی خورد/ علی کریمی مشکل دیده که انتقاد می کند/ بعید می دانم در جام جهانی نتیجه بگیریم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من «سیدجلال» از نظر فنی کامل است ولی بازیکن 33، 34 ساله به درد جام جهانی نمی خورد.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: به نظر من حداقل 8 بازیکن پرسپولیس توانایی حضور در تیم ملی را داشتند و نسبت به کیفیتی که به سایر بازیکنان دعوت شده دارند، صلاح بود که دعوت می شدند ولی در نهایت نظر کارلوس کی روش مهم است.

وی ادامه داد: به نظر من «سیدجلال» از نظر فنی کامل است ولی بازیکن 33، 34 ساله به درد جام جهانی نمی خورد. اعتقاد دارم پژمان منتظری هم نباید دعوت می شد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص دروازه بان هایی که در فهرست تیم ملی هستند، تاکید کرد: کی روش کار خوبی کرد که عابدزاده را دعوت کرد چون این بازیکن می تواند بزرگترین تجربه خود را در این تورنمنت کسب کند. با این حال فکر می کنم کی روش بازهم از بیرانوند به عنوان دروازه بان اول خود استفاده کند.

فنونی زاده در مورد طعنه اینستاگرامی علی کریمی به کی روش و حمایت از سید جلال حسینی گفت: من صحبت های علی کریمی را تایید می کنم. پشت پرده اتفاقاتی می افتد که ما خبردار نیستیم ولی کریمی حتما مشکلی دیده است که انتقاد می کند.

وی در پایان در خصوص گروه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: به نظر من مراکش سخت ترین حریف ماست. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم ولی بعید می دانم شدنی باشد.

606

کد خبر: 950800

وب گردی

وب گردی