جزئیات تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی  مشخص شد

بر اساس ابلاغ بخشنامه ای از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی واحدها  و مراکز آموزشی، سازمان مرکزی و سازمان سما، از تاریخ 30 تیر تا 30 مرداد سال جاری از تعطیلات تابستانی بهره‌مند خواهند شد.

یه گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به استناد مصوبه دویست و پنجاه و دومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی واحدها و مراکز آموزشی، سازمان مرکزی و سازمان سما، از تاریخ 30 تیر تا 30 مرداد سال جاری از تعطیلات تابستانی بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است واحدها و مراکز آموزشی که مجری ترم تابستانی هستند باید با هماهنگی دبیرخانه هیات امنا استانی و با حداقل نیروی انسانی، برنامه‌ریزی لازم را جهت برگزاری مناسب برنامه‌های آموزشی به عمل آوردند.

جزئیات این بخشنامه به شرح زیر است:

1- 15 روز از ایام فوق به عنوان مرخصی استحقاقی و مابقی به عنوان مرخصی تعطیلات تابستانی است.

2- در ایام تعطیلات تابستانی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی گردد که در برنامه‌های آموزشی( به خصوص واحدهایی که مجری ترم تابستانی می‌باشند) هیچگونه اختلالی ایجاد نگردد، همچنین با رعایت کلیه ضوابط مربوطه امکان تشکیل جلسات دفاع از رساله پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور علاقمندان در ایان جلسات نیز فراهم شود.

3- سازمان مرکزی، دبیرخانه هیات امنای استانی و واحدهای دانشگاهی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته با حداقل کارکنان مورد نیاز به تشخیص معاونت یا مدیران کل مربوطه فعال خواهند بود.

4- حضور پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستان‌ها حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.

5- برنامه‌ریزی به نحوی صورت پذیرد، کارکنانی که ماهیت وظایف و نوع شغل آنان به گونه‌ای است که می‌بایست در محل کار حضور یابند (مانند پرسنل شاغل در مراکز درمانی، بیمارستانی، حفاظت فیزیکی، تاسیسات و کارکنانی که به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند، مطابق نظر مدیریت مربوطه از حداکثر مرخصی ایام مذکور در زمان تعیین شده استفاده نمایند.

6- مرخصی تشویفی فوق برای نیروهایی که ضرورت دارد در محل کار خود در این مدت حضور یابند تا پایان سال 97 معتبر خواهد بود و روسای واحدها و مدیران محترم حداکثر همکاری جهت بهره‌برداری از این مرخصی در طول سال 97 را فراهم آورند.

7- حضور نیروهایی که ضرورت دارد در محل کار حضور یابند جزء وظایف سازمانی بوده و مطابق ایام غیر تعطیل محسوب می‌شود.

8- تاسیسات حرارتی و برودتی (وسائل سرمایشی و گرمایشی)، به خصوص در ایام تعطیلات خاموش گردد.

9- پیش از ترک محل کار از خاموش بودن کلیه وسایل برقی به خصوص دستگاه کپی، کامپیوتر، پرینتر و ... اطمینان حاصل شود.

10-برنامه‌ریزی به نحوی باشد که در روند برنامه‌های دانشگاه و ارتباط با سایر ادارات و ارگان‌ها (دولتی- غیر دولتی) به نحو احسن صورت پذیرد.

201

کد خبر: 950807

وب گردی

وب گردی