نکیسا: سالار عقیلی به درد جام جهانی نمی خورد/ تفکرات مزخرف ما را به عقب برمی گرداند

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص ترانه ای که برای تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه خوانده شده است واکنش نشان داد.

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص آهنگی که توسط سالار عقیلی برای جام جهانی 2018 روسیه خوانده شده است، اظهار داشت: به هر حال این فضای آهنگین کشور ماست. آقایان علاقه دارند در دنیا کشور ما این چنین ظاهر شود. وقتی در قرن 21 آلات موسیقی در ایران حرام است پس باید شاهد چنین ترانه ای برای تیم ملی باشیم.

وی ادامه داد: سالار عقیلی خواننده بسیار مستعد و کار بلدی است اما ژانر موسیقی که می خواند به درد تیم ملی و هیجان جام جهانی نمی خورد. متاسفانه ما تفکرات مزخرفی داریم که روز به روز ما را به عقب می کشاند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بابک زرین که کار تنظیم این آهنگ را به عهده داشته بسیار مستعد و دوست صمیمی من و کارش را بلد است اما وقتی برایش دیکته می کنند که چکار کند چاره ای جز این ندارد.

نکیسا در پایان گفت: من، پژمان جمشیدی و مهرداد میناوند آهنگی به اسم ستارگان پارسی خواندیم که مورد توجه علاقه مندان زیادی قرار گرفت اما متاسفانه آقایان علاقه به همکاری ندارند و این جوانی ماست که دارد حرام می شود. ما بدبختانه یک فرد تحصیل کرده در فدراسیون فوتبال و راس کار نداریم که با اتفاقات پیش آمده بهترین تصمیم را بگیرد.

606

کد خبر: 950842

وب گردی

وب گردی