نکیسا: از کی روش پیروزی می خواهیم ولی مرغ همسایه غاز است/ کی روش فقط دنبال پول است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حسینی بازیکنی است که توانسته با رحمتی رقابت کند و حقش خط خوردن از فهرست تیم ملی نبود.

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تنها بازیکنی که من هنوز نمی دانم چرا خط خورده است، حسینحسینی است. این دروازه بان 50 درصد در صعود استقلال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تاثیر داشت و خیلی در استقلال قدرتمند ظاهر شده است.

وی ادامه داد: رحمتی به نظر من پر دوام ترین دروازه بان ایران است که نه من، نه هادی طباطبایی و نه حتی احمدرضا عابدزاده نتوانستیم به آن برسیم ولی حسینی بازیکنی است که توانسته با این دروازه بان رقابت کند و حقش خط خوردن از فهرست تیم ملی نبود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس موفقیت تیم ملی در جام جهانی تاکید کرد: شب گذشته در برنامه 20:30 گزارشگر گفت که ما انتظار خوب بازی کردن از تیم ملی داریم و پبروزی لازم نیست، چرا باید به مردم القا کنیم که برد نمی خواهیم؟ کی روش 7 سال است در ایران است و یک جمله فارسی یاد نگرفته. این آقا از ایران فقط دنبال پول است.

نکیسا در پایان گفت: من به عنوان یک شهروند ایرانی که برای هر کاری مالیات می دهم از کی روش که میلیاردها تومان از فدراسیون فوتبال پول گرفته، پیروزی میخواهم ولی از الان بگویم که مرغ همسایه غاز است.

606

کد خبر: 950847

وب گردی

وب گردی