اشکان اشتیاق: هرگز برای بازیگری پول نداده‌ام

بازیگر «سه دونگ ، سه دونگ»، گفت: طی دورانی که در سینما و تلویزیون حضور داشته ام هرگز برای بازی در هیچ نقشی ریالی پرداخت نکرده ام.

اشکان اشتیاق در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نقش فروشی در سینما و تلویزیون که مدتی است به صورت چشمگیری دیده می شود، اظهار داشت: واقعیت این است که من هیچ گاه درگیر این موضوع در سینما و تلویزیون نشده ام اما اگر حتی یک مورد از این موضوع هم وجود داشته باشد به نظرم غیر قابل تحمل است.

وی با اشاره به اینکه هرکاری را که بخواهی پولی انجام بدهی بدون شک موفقیتش هم کمتر خواهد بود، ادامه داد: اصول سینما این است که کار را تجربی انجام دهی تا به هدفی که دارید برسید.

اشتیاق خاطرنشان کرد: درجریان موفقیت افراد از نقش فروشی نیستم شاید برخی به موفقیت رسیدند و برخی هم نرسیده اند اما به واقع نفس این کار از ریشه غلط است.

بازیگر سریال «سه دونگ، سه دونگ»، گفت: تا حالا کسی به من نگفته که پول بده تا در یک نقشی بازی کنی اما نقش فروشی آسیب جدی به سینما خواهد زد.

اشتیاق همچنین درباره تازه ترین فعالیت خود نیز توضیح داد: درحال حاضر مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی برای شبکه دوم سیما هستم که پس از پایان ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. تا اطلاع ثانوی نمی توانم در مورد سریال صحبت کنم و از چند روز دیگر درگیر فیلمبرداری می شوم.

501

کد خبر: 950848

وب گردی

وب گردی