دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه نسل سوم است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاههای نسل اول و دوم دیگرجایی در رنکینگ جهانی ندارند افزود:امروز دانشگاه های کارآفرین با تولیدات علمی بالا می توانند جایگاه خود را در بین دانشگاههای معتبر دنیا حفظ کنند .

به گزارش ایسکانیوز، مهدی باقری ، بمناسبت 31 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگارآنا،از این مجموعه بزرگ دانشگاهی در کشور به عنوان دانشگاه نسل سوم یاد کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی کارآفرین و نوآور است که توانسته با تولید علم و بکارگیری ظرفیت های بالا، خود را به عنوان الگویی موفق در دنیا معرفی کند.

رییس واحد بندرعباس گفت:با اندکی تامل در کارنامه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی خصوصا در زمان مدیریت جدید ،به موفقیت ها و ارزش آفرینی این دانشگاه در عرصه های مختلف جامعه پی خواهید برد.

این مسئول پیشرفت و توسعه کشور را مستلزم تعامل سازنده بین دانشگاه و جامعه خواند و افزود: پژوهش و فناوری در دانشگاه و تزریق در شریان جامعه به عنوان یک مسأله حیاتی و نیروی محرکه پیشرفت و توسعه پایدار و رسیدن به رفاه و استقلال واقعی جامعه است که این دانشگاه توانسته با ورود به آن ایفای نقش نماید.

این مسوول گفت: بدون قرار گرفتن در صف پیشروان علم و نوآوری، هیچ کشوری در پیمودن سریع مسیر توسعه موفق نخواهد بود مگر آنکه با تعامل با دانشگاه ها و مراکز کارآفرینی و پژوهشی در آن کشور تحقق یابد

202

کد خبر: 950873

وب گردی

وب گردی