شیث رضایی: کی روش سوار فدراسیون شده است!/ اگر مسئله جوان گرایی است، دژاگه در تیم ملی چه کار دارد؟

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص موضوع های مختلفی صحبت کرده است.

شیث رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصص افرادی که به تیم ملی دعوت شده اند اظهار داشت: واقعا از انتخاب های کی روش تعجب کردم. البته من سرمربی نیستم و فقط نظر خودم را می دهم ولی چگونه سید جلال حسینی که بهترین مدافع ایران است را در فهرست بازیکنان قرار نداده؟ کی روش می گوید برای جوان گرایی سید جلال را دعوت نکرده است! پس چگونه اشکان دژاگه که 2 سال بازی نکرده را در فهرست قرار داده؟

وی ادامه داد: اگر نخواهیم از لحاظ رنگ صحبت کنیم، حق ووریا غفوری حضور در جام جهانی بود، این بازیکن خیلی خوب عمل کرده است. توانایی فنی قطعا دلیل خط خوردن این بازیکنان نبوده است. همه ما به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذاریم ولی این موضوع نباید باعث شود کی روش فکر کند ما هیچ چیزی نمی دانیم.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ترانه ای که سالار عقیلی برای تیم ملی در جام جهانی خوانده است، تاکید کرد: سالار عقیلی در کار خود استاد است و در آن حرفی نیست ولی به نظر من واقعا برای این ترانه مناسب نبوده. بهتر بود شخصی را انتخاب می کردند که از جنس فوتبال باشد تا بتواند خیلی خوب حس این مسابقات را به مردم ایران وارد کند.

رضایی درباره طعنه اینستاگرامی علی کریمی به کی روش و حمایت از سید جلال حسینی گفت: کریمی را همه می شناسند، اگر موضوعی مهم نباشد یا درست باشد به آن انتقاد نمی کند. کریمی درست می گوید، کی روش آمد، چند بازی نتیجه گرفت و میلیاردها تومان پول به او دادیم که نرود و او الان سوار فدراسیون شده است.

606

کد خبر: 950894

وب گردی

وب گردی