تکذیب کشت مواد مخدر در یکی از مراکز بهداشتی شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در پی انتشار کلیپی دروغین مبنی بر کاشت گیاه مخدر در یکی از مراکز بهداشت شیراز گفت: گیاهی که در این کلیپ نشان داده می‌شود، شقایق وحشی است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد جعفر تولایی با بیان اینکه انتشار هرگونه کلیپی که سبب برهم زدن جامعه و اذهان عمومی شود، برای شناسایی فرد خاطی از سوی پلیس فتا در دستور کار قرار می‌گیرد اظهارداشت: پس از انتشارکلیپی مبنی بر کشت مواد مخدر در یکی از مراکز بهداشتی شیراز ماموران پلیس مواد مخدر در محل حضور یافتند و متوجه شدند این نوع گیاه شقایق وحشی است و با آغاز فصل بهار در تمامی مناطق رشد کرده و سبب گمراهی افراد می‌شود.

تولایی با تاکید براینکه مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است، گفت: بدون شک می‌توانیم با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت عمومی و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه به ویژه جوانان بر پدیده شوم مواد مخدر فائق بیاییم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد قاچاقچی وتوزیع کننگان مواد مخدر از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 950946

وب گردی

وب گردی