از خانواده های شاهد و ایثارگر تقدیر به عمل آمد

همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و در آستانه حماسه آزادسازی خرمشهر، از خانواده های شهدای مدافع حرم و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، از واحد کرج، حجت الاسلام والمسلمین اکبری مدیرکل امور فرهنگی واحد کرج در این مراسم رمز ماندگاری شهدای خرمشهر را حقانیت و استقامت آنها دانست و گفت: حقانیت اولین رمز ماندگاری و شرط لازم آن است اما کافی نیست و آنچه در کنار حقانیت سبب انسانیت، رشد و ترقی می شود، همان استقامت است که به منزله شرط کافی این معادله است.

وی با اشاره به حماسه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش گفت: ایشان در ظاهر مغلوب جنگ بودند و جان خویش را فدا کردند اما در تمامی اعصار ماندگار شدند و اینجاست که تکلیف انسان روشن می شود و باید گام در راهی بگذارد که باختش، برد باشد و زیانش، سود.

در ادامه این مراسم، به اهدای لوح تقدیر به خانواده شهدا، از رشادت ها و شهامت های شهدای گرانقدر مدافع حرم شهید علیرضا قبادی دانشجوی سما کرج، شهید سجاد عفتی، شهید رضا کارگر برزی و شهید نوروز بهاری تجلیل شد.

همچنین از دکتر شاهین پهنادایان استاد جانباز نمونه واحد کرج و فرحناز معبودی دانشجوی دکتری تخصصی زبان و ادبیات انگلیسی، نفیسه شکیبا مهر دانشجوی دکتری تخصصی زیست شناسی و ملیحه دهقان دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی به عنوان برگزیدگان جایزه ملی ایثار استان البرز تقدیر شد.

202

کد خبر: 950985

وب گردی

وب گردی