روسای هشت دانشگاه تهران با حجت الاسلام محمدیان دیدار کردند

جمعی از روسا و مسئولین دفاتر نهاد دانشگاه‌های تهران با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان در این نشست خطاب به روسای دانشگاه‌ها اظهار کرد: در جلسات متعددی که شما حضور نداشتید از زحمات شما تقدیر کرده‌ام؛ من روسای دانشگاه را خط اصلی علم و دانش کشور می‌دانم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم که از شما تقدیر و در غیاب شما، دفاع کنم و قدردان زحمات شما باشم. اطمینان دارم با همه کم و کاستی‌ها، شما در مسؤلیتی که دارید تلاش خود را می‌کنید. ان شاالله ذخیره آخرت شما و عامل عزت در دنیا و آخرت برای شما باشد.

در این نشست، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دکتر جبارعلی ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)، دکتر محمود فتوحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف، دکتر سیدحسن سلطانی، رئیس دانشگاه هنر، دکتر عبدالرحمن رستمیان، معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور داشتند و به بیش از ۲ ساعت دیدگاه‌ها و دغدغه‌های جامعه دانشگاهی را بیان کردند.

202

کد خبر: 950991

وب گردی

وب گردی