جیب خالی فدراسیون‌ها در آستانه بازی‌های آسیایی/ بودجه کبدی اندازه یک اردو!

کمیته ملی المپیک در آستانه بازی‌های آسیایی 2018 مبالغ اندکی را به حساب فدراسیون‌های ورزشی کرده که آنها را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، حدود 30 فدراسیون ورزشی، ورزشکاران و تیم های خود را برای حضور در مهم ترین رویداد ورزشی قاره آسیا آماده می کنند. در این میان کمیته ملی المپیک وظیفه بودجه بندی و تخصیص مبالغ لازم برای تأمین هزینه های فدراسیون ها را بر عهده دارد اما در فاصله کمتر از 3 ماه مانده به آغاز مسابقات، فدراسیون های ورزشی با مشکل مالی روبرو هستند.

در این میان فدراسیون کبدی، یکی از فدراسیون هایی است که جزو شانس های اصلی کسب مدال در جاکارتا به شمار می رود اما تا کنون دریافتی های مناسبی از کمیته ملی المپیک نداشته است. در حالی که هر اردوی ملی پوشان کبدی برای آماده سازی هر چه بیشتر حدود 50 میلیون تومان هزینه روی دست فدراسیون می گذارد، پرداختی کمیته ملی المپیک تا کنون تنها 60 میلیون تومان برای این فدراسیون واریز کرده است!

البته کمیته ملی المپیک نیز با مشکلات عدیده مالی روبرو است و دستش برای کمک به فدراسیون ها چندان باز نیست اما مسئولان کمیته ملی المپیک در تلاش هستند دغدغه مالی فدراسیون ها را در آستانه بازی های آسیایی به حداقل برسانند.

604

کد خبر: 951008

وب گردی

وب گردی