تعداد داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی97  از مرز 60 هزار نفر گذشت

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:فرصت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ پنجشنبه سوم خردادماه پایان می پذیرد .

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، متقاضیان تاساعت 24 روز پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کلیه متقاضیان، اعم از اینکه متقاضی پذیرش در رشته امتحانی با آزمون یا بدون آزمون هستند لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

توکلی یادآور شد: اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: پذیرش در ۱۶ رشته از رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی با آزمون و پذیرش در ۴۹ کدرشته براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت. تا امروز اول خرداد ماه ۹۷ تعداد ۶۰ هزار و ۷۷۸ داوطلب در این دوره ثبت نام کرده اند.

وی در پایان متذکر شد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 951063

وب گردی

وب گردی