وقتی شفر به حرف برانکو رسید/ کارلوس ترسو!

سرمربی تیم ملی فوتبال در آخرین مصاحبه اش در مورد خط خوردن دو ستاره استقلال، سرمربی آبی پوشان را مسبب این تصمیم دانست!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی به ترکیه رفت. این روزها سرمربی تیم ملی با اعلام فهرست 24 نفره برای جام جهانی 2018 روسیه مورد انتقادات شدید از سوی پیشکسوتان، کارشناسان و حتی هواداران فوتبالی قرار گرفت اما اوج این اعتراضات روز گذشته (دوشنبه) بعد از مصاحبه کی روش با یک خبرگزاری داخلی بود که خودش فکر می کرد با روشن شدن برخی موارد از هجمه این انتقادات کم می کند اما نتیجه برعکس بود!

کی روش در این مصاحبه نه تنها موردی را برای معترضین روشن نکرد، بلکه با برخی حرف ها علامت سوال های بیشتری در ذهن مخاطبین ایجاد کرد. در این میان مهم ترین حرف های او در مورد شاگردان خط خورده یشفر بود و آقای سرمربی توپ را به زمین سکان دار استقلال انداخت.

وینفرد شفر در میان سرمربیان حاضر در لیگ برتر تنها کسی بود که بیشترین حمایت از تیم ملی و شخص کی روش را کرد. مربی آلمانی استقلال دو مرتبه با درخواست خود به «پک»، محل تمرین تیم ملی رفت و در جلساتی حاضر شد که برانکو مخالف آنها بود. تنها مربی که برای دیدار ایران و ازبکستان به ورزشگاه آزادی رفت تا این دیدار را از نزدیک ببیند و تیم ملی را بدرقه جام جهانی کند هم پیرمرد آلمانی بود. شفر در بیانیه ای بلند بالا نیز حمایتش از تیم ملی را علنی کرد ولی مرد پرتغالی به بدترین شکل مزد تعالمش را داد!

کی روش در آخرین مصاحبه اش در مورد خط خوردن وریا غفوری و سیدحسین حسینی، شفر را مسبب این تصمیم دانست و اعلام کرد: "تغییراتی در پست وریا ایجاد شد که من دیگر به او در تیمم احتیاجی نداشتم. از طرفی دیگر شفر، حسینی را با 873 دقیقه گل نخورده، نیمکت نشین کرد تا من تصمیمات جدیدی برای فهرست بازیکنان در جام جهانی بگیرم."

سرمربی پرتغالی تیم ملی با این حرف ها و با خراب کردن مربی استقلال به نوعی خودش را تبرئه کرد. کی روش در چندسال اخیر ظاهرش را حفظ کرده اما به نظر برخی کارشناسان فوتبالی سرمربی ترسویی است که از مربیان خارجی و موفق دیگر در ایران واهمه دارد و همیشه فکر می کند می خواهند جایش در تیم ملی را بگیرند!

با دیدن چنین رفتارهایی از آقای سرمربی شاید بشود به برانکو ایوانکوویچ حق داد که چرا هیچ وقت حاضر نشده با کی روش تعامل کند!

601

کد خبر: 951065

وب گردی

وب گردی