رویگری: نقش فروشی بازیگری را ستاره نمی کند

بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: افرادی که با نقش خریدن وارد عرصه سینما می شوند بدون شک نه ماندگار خواهند بود و نه ستاره می شوند.

رضا رویگری در خصوص نقش فروشی در سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، اظهار داشت: 47 سال است که در سینما و تلویزیون نقش آفرینی کرده ام اما هنوز معتقدم به معنی واقعی بازیگر نشده ام.

وی با اشاره به اینکه اعتقادی به نقش فروشی ندارم، افزود: بعید می دانم بازیگری با پرداخت پول در سینما به محبوبیت یا شهرت برسد. یک بازیگر هرچه بیشتر تلاش کند به پختگی می رسد و آن وقت می تواند بگوید که به جایگاه بالایی رسیده است.

رویگری با اشاره به اینکه شاید یک بازیگر با پرداخت پول یک یا دو اثر از خود به جا گذاشته باشد اما برای ماندگار شدن باید کوشش کرد، گفت: این افراد بدون شک با خریدن نقش به هدفی که در نظر دارند نخواهند رسید.

پیشکسوت سینما و تلویزیون اظهار کرد: در شیراز یک فیلم بازی کردم اما نقشی که می خواستم نبود، دلم می خواست در آن نقش پرو بال بزنم و جولان بدهم اما چیزی که می خواستم نشد.

بازیگر مجموعه «مختارنامه» ادامه داد: امیدوارم در پروژه های بعدی اگر بازی کردم نقشی داشته باشم که مورد علاقه ام باشد.

رویگری در خصوص وضعیت جسمانی اش، خاطرنشان کرد: یک بار امیر قلعه نویی سرمربی اسبق باشگاه استقلال با دکتر نوروزی پزشک این تیم هماهنگ کرد تا به منزل من بیایید اما بعد از یک جلسه دیگر او را ندیدم. با این حال روند درمانی ام رو به بهبود است و هر روز فیزیوتراپی می کنم تا شرایطم به حالت اولیه بازگردد.

501

کد خبر: 951103

وب گردی

وب گردی