دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران، سیستم ارزشیابی و پایش را اجرا می کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جمع کارکنان حوزه اداری مالی بر تشکیل سازمان یادگیرنده و استفاده از نظرات کارکنان در تسهیل امور تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، عصر روز گذشته دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه ای با حضور مهندس همایون کرمی اخوت، خزانه دار و سرپرست معاونت اداری- مالی مدیران و کارکنان حوزه اداری مالی در سالن همایش شهید احمدرضا احدی از زحمات پرسنل اداری مالی در پیاده سازی تشکیلات تقدیر و تشکر کرد.

دکتر ابطحی در این جلسه گفت:« پیاده سازی تشکیلات، صدور احکام و پرداخت حقوق و دستمزد کار بسیار پیچیده و مشکلی بود که با تلاش و همکاری شما عزیزان به پایان رسید و ما در این ماه شاهد پرداخت حقوق یکپارچه به نام دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بودیم.»

وی در ادامه در خصوص فواید تجمیع گفت: « هدف از تجمیع واحدهای علوم پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی هم افزایی بود تا نیازهای سایر واحدها را با اشتراک گذاری منابع و امکانات پوشش دهیم. این تجمیع باعث صرفه جویی و جلوگیری از هزینه های بیجا، نیروی مازاد و حاصل شدن تفکر جمعی می باشد.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه اظهار داشت: «دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اولین دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد است که می تواند به عنوان الگویی موفق در سایر استانها نیز پیاده سازی شود.»

ابطحی تصریح کرد: « در سال جاری با پیاده سازی کامل برنامه راهبری، سیستم ارزشیابی و پایش به طور جدی اجرا می گردد و کلیه احکام بر اساس این پایش قابل تغییر و جابجایی می باشد. حقوق افراد دلسوز و ساعی محقق خواهد شد و مسیر پیشرفت برای این همکاران هموار خواهد گردید.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر خصوصیات سازمان یادگیرنده گفت: « پیش رفتن با سیستم سنتی باعث تضییع حقوق برخی افراد خواهد شد. در نظر داریم تا با پیاده سازی سیستم های فناوری بروز و آموزش مداوم کارکنان به سمت سازمان یادگیرنده برویم. سازمان یادگیرنده فقط مدرن ترین و رایج ترین گرایش مدیریتی نیست بلکه سازمانهای یادگیرنده می توانند محیطهای کاری ای ایجاد کنند که در آن از تفکر خلاق استقبال می شود. در این سازمان ها این باور وجود دارد که هر یک از کارکنان می توانند برای مشکلات جاری مربوط به کار، تجمیع فرآیندها و تسهیل امور راه حلی ارائه دهند.»

وی در پایان با تاکید بر تکریم دانشجویان تصریح کرد:« موتور محرکه هر سازمانی گروه پشتیبان آن سازمان است. شما عزیزان نیز می بایست با عشق سازمانی، تلاش و اصلاح فرآیندها به دنبال احقاق حقوق کلیه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران باشید.

کد خبر: 951168

وب گردی

وب گردی