رئیس فراکسیون ولایی: لیست مستقل می دهیم

نماینده مردم همدان پیرامون انتخابات هیئت رئیسه گفت:در انتخابات هیئت رئیس به صورت مستقل شرکت خواهیم کرد و لیستی مستقلی هم ارائه خواهیم داد؛در این انتخابات ائتلاف نخواهیم کرد.

حمید رضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون ولایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز پیرامون انتخابات هیئت رئیسه سال سوم مجلس شورای اسلامی گفت: طبق جلساتی که در فراکسیون ولایی داشتیم، اعضا تا امروز به این مسئله رای دادندکه، ما در انتخابات آینده هیئت رئیسه مجلس به صورت مستقل ورود پیدا کرده و به صورت مستقل لیست ارائه کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در تمام گزینه ها اعم از ریاست،نواب رییس و کارپرداز در انتخابات کاندیدا دارید بیان کرد: هنوز در این خصوص به جمع بندی نهایی نرسیده ایم ضمن آنکه این موضوع منوط به نظر فراکسیون دارد چرا که هر نظری پس از تصمیم قطعی فراکسیون ارائه خواهد شد.

نماینده مردم همدان افزود: هنوز جمع بندی در این مورد صورت نگرفته و شرکت در انتخابات و اعلام نفرات کاندیدا مبتنی بر رای و نظر فراکسیون ممکن است به صورت کامل یا با تعداد اعضا کمتر صورت پذیرد.

حاجی بابایی در پاسخ به حضور خود در لیست عنوان کرد: این موضوع هم منوط به رای و نظر فراکسیون است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان،اظهار داشت:با توجه به اینکه همچنان اعلام نفرات از سوی فراکسیون در هاله ای از ابهام است و به طور قطع هنوز این موضوع نهایی نشده است و ممکن است جلسات ما تا شب قبل از انتخابات به طول بیانجامد.

306

کد خبر: 951181

وب گردی

وب گردی