سفره های ساده افطاری برای دانش آموزان روزه اولی پهن می شود

به مناسبت ماه مبارک رمضان  و با همکاری و مشارکت اداره آموزش و مشارکت های اجتماعی منطقه 11 ،خیرین و دانش آموزان منطقه 11 سفره های ساده افطاری در طول ماه رمضان برپا است.

به گزارش ایسکانیوز عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبرگفت: هدف از این طرح تقویت حس تکلیف و رسیدن به بلوغ فکری و جسمی در دانش آموزانی است که به سن تکلیف رسیده و به عنوان روزه اولی در ماه مبارک رمضان روزه می گیرند.

طباطبایی افزود: در این طرح مقرر شده است تا با همکاری دانش آموزان در طول ماه مبارک رمضان علاوه بر افطاری ساده یک وعده افطاری گرم نیز جهت اطعام دانش آموزان در نظر گرفته شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 11 همچنین گفت: باتوجه به بودجه ای که از خیرین و دانش آموزان روزه اولی جمع آوری شده این طرح را به انجام می رسانیم و تمام کسانی که می خواهند در این طرح خدا پسندانه کمک کنند می توانند به محل های تعبیه شده در سطح منطقه یا اداره آموزش شهروندی مراجعه کنند.

گفتنی است سفره های افطار در 2 مکان برپا می شود که اولی در میدان منیریه، خیابان ابوسعید تقاطع خیابان گلوبندک و دومی در خیابان ولی عصر(عج) نرسیده به چهاره ولی عصر جنب پارک دانشجو قرار دارد.

700

کد خبر: 951188

وب گردی

وب گردی