با خرد جمعی می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خر اسان شمالی با بیان اینکه مدیریت و پیشگیری آسیب ها و معضلات اجتماعی عزم جدی می طلبد، گفت: خرد جمعی نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "حیدر اقبالی مطلق" معضلات اجتماعی را از دغدغه های اصلی مردم و مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروزه علیرغم اینکه تلاش های زیادی برای پیشگیری از جرم و جرایم انجام شده ولی متأسفانه این موضوع همه جهان را درگیر کرده است.

این مقام انتظامی به سخنان مقام معظم رهبری که آسیب های اجتماعی مانند آسیب های طبیعی است و بنیان خانواده را تخریب می کند اشاره کرد و گفت: با توجه به سخنان معظم له اگر جرایم، آسیب ها و مفاسد اجتماعی رفع نشود عمق آن زیاد و همه جامعه را درگیر می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ناجا در کنار اقدامات سلبی بیشتر بر پیشگیری اجتماعی و اقدامات ایجابی تمرکز دارد، گفت: نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از معضلات اجتماعی جامعه هدف خود را از مهدکودک تا آموزش عالی تعریف کرده است.

سرهنگ اقبالی مطلق، افزود: کمتر از نیمی از جمعیت کشور اعضای خود سازمان های دولتی هستند که اگر هر یک از این سازمان ها در حیطه کاری خود اقدامات پیشگیرانه انجام دهند، پیشرفت خوبی در زمینه کاهش آسیب ها صورت می گیرد.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه مدیریت و پیشگیری آسیب ها و معضلات اجتماعی عزم جدی می طلبد، گفت: خرد جمعی نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، اعتیاد به موادمخدر، طلاق، حاشیه نشینی، مفاسد اجتماعی و نقاط بحرانی شهری را از آسیب های اجتماعی مهم برشمردند، گفت: فرماندهی انتظامی خراسان شمالی آمادگی کامل برای همکاری با سازمان های دولتی، سازمان های مردم نهاد و مردم را در راستای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

700

کد خبر: 951201

وب گردی

وب گردی