دریافت هزینه مدارس باید با درایت مدیر و اعضای هیئت امنا صورت گیرد

فرماندار اصفهان گفت: ما به طور قانونی نمی‌توانیم برای مدارس تعیین کنیم که مبلغ مشخصی را از والدین دریافت کنند، بنابراین دریافت هزینه از والدین باید با درایت مدیر و اعضای هیئت امنای مدارس صورت بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد رضوانی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در فضای آموزشی اظهار داشت: با تمام وجود قبول داریم که وضعیت و شرایط کنونی، مدیریت و اداره مدارس را در شرایط فعلی دشوار کرده است و کار هر روز خودمان مراجعه به دیوان محاسبات برای رفع این مشکلات است.

وی افزود: برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در مورد تصویب نرخ ارائه خدمات فوق برنامه در مدارس با مشورت دبیر شورا، اعضای شورا، روسای نواحی 6 گانه آموزش و پرورش و سایر مسئولان ذی‌ربط صورت گرفت.

فرماندار اصفهان پیرامون تصویب نرخ ارائه خدمات فوق برنامه بیان کرد: برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص تصویب نرخ ارائه خدمات فوق برنامه با رعایت وضع کنونی و در نظر گرفتن بضاعت تمام قشرهای این جامعه ارائه شد و این در حالی است که این مبالغ به عنوان حق واقعی دبیران نیست و از این جهت ظلمی در حق معلمان شده است.

رضوانی پیرامون مشکلات مدارس استثنایی بیان کرد: سال گذشته در حوزه مدارس استثنایی موارد و مشکلاتی که در حد توانایی بود رفع کردیم، با این وجود جلسه ویژه‌ای در حوزه مدارس استثنایی طی هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به طور قانونی نمی‌توانیم برای مدارس تعیین کنیم که مبلغ مشخصی را از والدین دریافت کنند، این در حالی است که دریافت هزینه از والدین باید با درایت مدیر و اعضای هیئت امنای مدارس صورت بگیرد.

901

کد خبر: 951217

وب گردی

وب گردی