مسوولان ترفند جدید را لو دادند/راه افزایش قرارداد آبی ها!

لیگ برتر به پایان رسیده و مطابق همه ساله، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با وضعیت بازیکنان و آینده آنها شروع شده است. در این بین برخی بازیکنان استقلال اقداماتی انجام می‌دهند که قابل توجه است.

به گزارش ایسکانیوز،فرشید اسماعیلی و جند بازیکن دیگر استقلال که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتند، در اظهارنظری اعلام کردند که از لیگ قطر پیشنهاد دارند و باید در این زمینه با باشگاه صحبت کنند و به نتیجه برسند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال اصلا در جریان این پیشنهادات نیست!

یکی از مدیران استقلال وقتی این مسئله را شنید با تعجب، مدعی شده در فصل نقل و انتقالات برخی بازیکنان فکر می‌کنند با بازارگرمی می‌توانند مبلغ قراردادشان را بالا ببرند، در صورتی که همه چیز را رصد می شود!!

اگر پیشنهادی وجود داشته باشد ابتدا به باشگاه می رسد.

به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان استقلال از طریق مشورت با برخی بازیکنان و ایجنت ها راه‌های افزایش مبلغ قراردادشان را یاد گرفته‌اند، در صورتی که نمی‌دانند شرایط مثل گذشته نیست که با بازارگرمی جوابگو باشد.

در حال حاضر تنها بازیکنی که پیشنهاد رسمی دارد، و به باشگاه رسیده امید نورافکن است که از شارلوای بلژیک پیشنهاد دارد و بار‌ها این موضوع رسانه‌ای شده است. حتی یک سایت بلژیکی نیز به آن اشاره کرده و اعلام شده که نورافکن در فهرست خرید شارلوا حضور دارد.

کد خبر: 951228

وب گردی

وب گردی