جایزه جشنواره عکس فنلاند برای دو عکاس ایرانی 

جشنواره عکس ویژن فنلاند از حمید رضا هلالی و کیارنگ علایی دو عکاس ایرانی تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در این جشنواره عکس loyalty از کیارنگ علایی موفق به دریافت Vision Bronze Medal و کسب عنوان The Best Friendship photo و عکس single از حمید رضا هلالی نیز موفق به دریافت PSA Honerable Mentionشد.

در جشنواره ویژن فنلاند که در سه بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نماینده فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل کیارنگ علایی، بهرام یزدان پناه، حمید رضا هلالی، احمد خطیری و امیرحسین هنرور پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد و در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه هنر خیام است.

500

کد خبر: 951281

وب گردی

وب گردی