64 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند/ مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات دیگر تمدید نمی شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشورگفت: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه دوم خرداد ماه 97 تعدا 63 هزار و 598 داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 97 اقدام کرده اند.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مهلت تمدید شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: با توجه به برخی از اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ و ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام تاساعت 24روز پنجشنبه سوم خرداد ماه 97 تمدید شد.

وی افزود: پذیرش در ۱۶ رشته از رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی با آزمون و پذیرش در ۴۹ کدرشته براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

توکلی در ادامه تصریح کرد: همچنین داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کردهاند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: کلیه متقاضیان، اعم از اینکه متقاضی پذیرش در رشته امتحانی با آزمون یا بدون آزمون هستند لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

توکلی یادآور شد: اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند تا سوم خرداد فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه دوم خرداد ماه 97 تعدا 63 هزار و 598 داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 97 اقدام کرده اند.

توکلی تصریح کرد: به داوطلبان توصیه می شود در مهلت باقی مانده، برای شرکت در آزمون اقدام کنند و افرادی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند در این فرصت اطلاعات صحیح را وارد کنند که بر اساس تصمیم سازمان سنجش دیگر مهلت مجددی برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات در نظر گرفته نخواهد شد.

202

کد خبر: 951328

وب گردی

وب گردی