حریف پرسپولیس را بهتر بشناسید+ عکس

الدحیل قطر عملکرد خیلی خوبی تا به اینجای کار داشته است و با پیروزی های پی در پی غولی از خود در ذهن رقبا ساخته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که هواداران سرخابی در انتظار برگزاری دربی پایتخت در آسیا بودند، اما گوی هایی که از قرعه بیرون آمد استقلال را با السد قطر و پرسپولیس را با الدحیل قطر روبه‌رو کرد. قرعه ای که به نظر کارشناسان فوتبال برای پرسپولیس به مراتب سخت تر خواهد بود.

الدحیل قطر که امسال از تلفیق لخویا و الجیش این کشور تشکیل شده و تیم بسیار قدرتمندی است، در یک چهارم نهایی با شاگردان برانکو ایوانکوویچ روبه رو می شود. با این قرعه شاهد تکرار دیدار سال گذشته پرسپولیس و لخویا(الدحیل) در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشیم. بازیکنان کنونی الدحیل همان نفرات لخویا هستند و تقریبا می توان گفت همان تیم سال گذشته به مصاف سرخ پوشان پایتخت خواهد رفت.

این تیم در لیگ ستارگان قطر پنج بار مقام قهرمانی را نیز به دست آورده است. همچنین دو قهرمانی در جام ولیعهد قطر، دو قهرمانی در جام شیخ جاسم قطر و یک قهرمانی در جام امیر قطر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این باشگاه ورزشی از باشگاه‌های ثروتمند کشور قطر می‌باشد و در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد.

الدحیل قطر عملکرد خیلی خوبی تا به اینجای کار داشته است و با پیروزی های پی در پی غولی از خود در ذهن رقبا ساخته است تا بازی را با جنگ روانی آغاز کند. این تیم در مرحله گروهی با ذوب آهن اصفهان، لوکومتیو ازبکستان و الوحده امارات هم گروهی بود و موفق شد هر 6بازی خود را با پیروزی پشت سربگذارد.

الدحیل 3 - ذوب آهن یک (دیدار خانگی)/ ذوب آهن صفر- الدحیل یک

الدحیل 3 - لوکومتیو 2(دیدار خانگی)/ لوکومتیو یک - الدحیل2

الدحیل یک - الوحده صفر (دیدار خانگی)/ الوحده 2 - الدحیل 3

شاگردان جمال بلماضی در مرحله حذفی نیز با شکست 4 -2 و 4-1 موفق شدند از سد العین امارات عبور کنند تا تنها تیمی باشند که با 8 پیروزی به مرحله یک جهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند. نگاهی به برنامه و زمان دیدار دو تیم فوتبال الدحیل و پرسپولیس:

دیدار رفت: الدحیل قطر-پرسپولیس / سه شنبه 6 شهریور 97 ساعت 18:00 ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه قطر

دیدار برگشت: پرسپولیس-الدحیل قطر / سه شنبه 27 شهریور 97 ساعت 18:00 ورزشگاه آزادی تهران

601

کد خبر: 951377

وب گردی

وب گردی