نوازی: السد حریف ساده ای برای استقلال نخواهد بود/ کی روش کارهایی می کند که در شان یک سرمربی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: السد تیمی است و برای قهرمانی به این مسابقات آمده و قطعا بازی ساده ای برای ما نخواهد بود.

محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار تیم فوتبال استقلال با السد قطر اظهار داشت: السد تیمی است و برای قهرمانی به این مسابقات آمده و قطعا بازی ساده ای برای ما نخواهد بود. این تیم از بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: حسن خوبی که این مسابقات دارد بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد و ما فرصت جذب بازیکنانی که لیاقت استقلال را دارند را داریم.

پیشکسوت استقلال درباره خط خوردن چند بازیکن تواندمند استقلال از فهرست تیم ملی خاطرنشان کرد: در این خصوص نظر کی روش مهم است ولی بعضی مواقع اتفاقاتی می افتد که همه را به شوک فرو می برد. زمان بازیگری من، شب خوابیدم و صبح که بیدار شدم دیدم از فهرست تیم ملی خط خورده ام. متاسفته دست هایی پشت پرده داریم که این اتفاقت را رقم می زنند.

نوازی در پایان گفت: سید حسین حسینی، ووریا غفوری و حتی سید جلال هم باید در تیم ملی حاضر می شدند چون این بازیکنان واقعا در موفقیت تیم های خود تاثیر زیادی داشتند. قطعا دلیل خط خوردن این بازیکنان فنی نبوده است. کی روش متاسفانه با اینکه سرمربی یک تیم ملی است اما کارهایی انجام می دهد که در شان مردم ایران و یک سرمربی نیست.

606

کد خبر: 951392

وب گردی

وب گردی