طب اورژانس در بیمارستان اختیارات کامل در پذیرش بیمار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم معارفه معاون درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) ضمن تاکید بر اختیارات طب اورژانس در بیمارستان بر تلاش در جهت ارتقاء کیفی و کمی بیمارستان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز با حضور دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر علی کمیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و دکتر محمود عامریون، رئیس بیمارستان امیرالمومنین، مدیران و کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) در سالن همایش زنده یاد دکتر فرهاد سرابندی، دکتر فرشید فهیم را به عنوان سرپرست معاونت درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) معرفی کرد.

دکتر ابطحی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر زنده یاد دکتر فرهاد سرابندی گفت: « تلاش زنده یاد دکتر فرهاد سرابندی و همراهی کادر پرستاری این بیمارستان باعث شد تا بیمارستان امیرالمومنین (ع) به رتبه درجه 1 اعتباربخشی درمانی برسد. امیدوارم خدمات ایشان ذخیره آخرت وی باشد.»

وی در ادامه افزود: « کسب درجه 1 اعتباربخشی درمانی موفقیت بزرگی برای این بیمارستان بود ولی مهم این است که بتوانیم این ارتقاء را حفظ و در صدد ارتقاء بیشتر باشیم.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر پایش نظام ارزشیابی کلیه پرسنل اظهار کرد: « سال جاری در نظر داریم به طور جدی عملکرد کلیه پرسنل اعم از هیات علمی، کادر درمان و کارکنان را ارزشیابی کنیم و طبق برنامه استراتژیک پیش رویم تا انشالله توفیقات بیشتری بدست آوریم.»

دکتر ابطحی با تاکید بر افزایش اشغال تخت گفت :« طب اورژانس در بیمارستان اختیارات کامل در پذیرش بیمار دارد. با وجود جراحان حاذقی که در این بیمارستان هستند انتظار می رود بخش جراحی نیز فعالتر از قبل باشد. قطعا وضعیت موجود شایسته کادر بیمارستان نمی باشد و نیاز به برنامه ریزی جدید و راهبردی دارد.»

دکتر ابطحی در ادامه تصریح کرد: « با توجه به عدم تعادل منابع و مصارف در بیمارستان همه ما باید به صورت یک تن واحد در استفاده بهینه از منابع و افزایش درآمدها سعی و تلاش کنیم. در حال حاضر با تمام تلاشی که انجام شده هنوز عدم توازن برقرار می باشد و امیدوارم به زودی با عزمی راسخ و همگام در تجمیع و اصلاح فرآیندها، جلب رضایت بیماران و ارائه خدمات شایسته به مراجعین در فضایی انگیزه برانگیز شاهد خودکفایی و موفقیتهای بیشتر باشیم.»

در ادامه این مراسم دکتر کمیلی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر زنده یاد فرهاد سرابندی برای دکتر فهیم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

202

کد خبر: 951397

وب گردی

وب گردی