بزرگترین ماموریت های نظام جمهوری اسلامی کرامت بخشی و تکریم انسان ها است

استاندار خراسان رضوی گفت:از ظرفیت نیروها و مسئولان خیر در ادارات برای سرپرستی کودکان بی سرپرست کمیته امداد امام (ره) بهره گرفته می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی رضا رشیدیان در حاشیه حضور در جمع تعدادی از مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان و دیدار با آنان گفت: این برنامه با هدف استفاده از ظرفیت انسان های نیکوکار در ادارات و دستگاه های دولتی و فرمانداری ها اجرا می شود به گونه ای که با معرفی کودکان تحت پوشش کمیته امداد، کارکنان و مسئولان تعدادی از این فرزندان را به سرپرستی می پذیرند و با تامین بخشی از نیازمندی های آنان در این کار خیر شریک می شوند.

وی گفت: کمیته امداد به عنوان یکی از یادگاران انقلاب و امام خمینی(ره) برای کمک به مددجویان، فرصتی را برای مردم و نیکوکاران فراهم کرده است تا در سنت حسنه رسیدگی به محرومان و نیازمندان مشارکت کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: یکی از بزرگترین ماموریت های نظام جمهوری اسلامی کرامت بخشی و تکریم انسان ها است و خوشبختانه بخش قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد با اشتغال زایی به توانمندی رسیده اند.

وی تصریح کرد: باید روند خوداتکایی در این خانواده ها تقویت شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: ماه مبارک رمضان به عنوان ماه ضیافت الله بهترین زمان برای توسعه و ترویج اقدامات خیرخواهانه و نیکوکارانه بین مردم است.

900/902

کد خبر: 951398

وب گردی

وب گردی