نماینده مردم کرمانشاه: بیمارستان امام خمینی کرمانشاه  در درمان  مسمومان با  قارچ سمی  کوتاهی کرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با وجود وضعیت جوی کشور و بارشهای فراوان همراه با رعد وبرق های قوی شاهد سمی شدن قارچ های خودرو بودیم که متاسفانه برخی از شهروندان را به کام مرگ کشید .

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز ضمن اظهار تاسف از فوت برخی از مردم این استان بر اثر استفاده از قارچ سمی گفت: متاسفانه شماری از هموطنان در استان های مختلف با مصرف قارچ سمی فوت شدند ولی این آمار در استان کرمانشاه بیشتر بوده است.

وی گفت:امسال با وجود وضعیت جوی کشور و بارشهای فراوان همراه با رعد وبرق های قوی شاهد سمی شدن قارچ های خودرو بودیم که متاسفانه برخی از شهروندان را به کام مرگ کشید .

صفری افزود: هر ساله با شروع فصل بهار مردم برای چیدن سبزی های خودرو به مناطق کوهستانی می روند و از سبزی های این فصل استفاده می کنند و امسال نیز مانند هر سال این کار را انجام دادندکه این اتفاقات ناگوار پیش آمد.

وی گفت: اتفاق خبر نمی کند اما آنچه بسیار ناراحت کننده است عدم همکاری به موقع تنها بخش مسمومیت های موجود در شهر واقع در بیمارستان امام خمینی است برخی از شهروندان به موقع مورد بررسی قرار نگرفتند و زمان زیادی از وجود سم در بدنشان گذشته بود و برخی نیز برای رسیدگی و درمان مجبور شدند با پرداخت هزینه گزاف شخصی با آمبولانس 3میلیون و 800 هزار تومان برای اعزام به استان و شهر دیگر مانند شیراز اعرام شوند.

نماینده مردم کرمانشاه گفت: متاسفانه این بیمارستان با کوتاهی در درمان و عدم تشخیص به موقع در تلفات این موضوع نقش داشته است و برخی از مسمومین حتی پس از معاینه به منزل فرستاده شدند و چند ساعت بعد مجدد با حال بدتری به بیمارستان مراجعه کرده اند.

این درحالی است که عبدالرضا مصری نماینده دیگر کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، از آمار تلفات مسمومیت اطلاع نداشت و به ایسکانیوز گفت: این موضوع باید بیشتر بررسی بیشتری شود.

خبرنگار: اکرم جدیدی ممتاز

705

کد خبر: 951399

وب گردی

وب گردی