صلاح: نباید برابر رئال مادرید دچار اشتباه شویم

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مدعی شد از روز اول اطمینان داشته این تیم راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد صلاح که با درخشش فراوان خود در فصل جاری از عوامل اصلی راهیابی مرسی سایدی ها به فینال کیف بود، معتقد است آنها باید تمرکز خود را حفظ کنند تا ضریب اشتباهات بازیکنان لیورپول مقابل رئال مادرید کاهش یابد.

محمد صلاح گفت: "اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگوبم بله از روز اولی که راهی لیورپول شدم اعتقاد داشتم ما می توانیم راهی فینال لیگ قهرمانان شویم. من احساس می کردم ما تا هر جایی که ممکن است می توانیم بالا برویم و حالا لیورپول به فینال راه یافته است.

اگر شما شرایط تیم ما را از ابتدا بررسی کنید متوجه خواهید شد که لیورپول در هر مرحله پیشرفت کرده زیرا ما در هر دیداری برای ماندن در لیگ قهرمانان مبارزه کردیم و حالا راهی فینال شده ایم که این دستاورد بزرگ با تعهد و تلاش زیاد حاصل شده است.

برای من همه دیدارها تنها یک بازی فوتبال است که من روی پیروز شدن تمرکز می کنم اما علاقه ای ندارم فشار را روی خودم افزایش دهم و در نهایت می دانم که دیدار فینال لیگ قهرمانان برای همه بسیار مهم و بزرگ است.

در شهر و باشگاه همه هیجان زده هستند اما ما باید حداکثر تمرکز خود را حفظ کنیم تا هر چه کمتر در جریان بازی دچار اشتباه شویم."

601

کد خبر: 951471

وب گردی

وب گردی