برنامه‌های جدید کارمانیا اعلام شد؛ جناب آمد، عالیجناب در راه است

نماینده رسمی BYD چین با دست پر آمده است. کارمانیا برای مشتریان خود سه خبر جدید دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز؛ از گوشه و کنار خبر می‌رسد نماینده رسمی بی‌وای‌دی چین قصد دارد سال 97 را با رویکردی مشتری‌محور ادامه دهد. به همین دلیل است که این شرکت برای خریداران خود سه خبر جدید در راه دارد.

تست درایو در محوطه اختصاصی

شرکت خودروسازی کارمانیا در جهت نشان دادن و قابل‌لمس کردن قابلیت‌های بی‌شمار خودروهای تولید خود از برند BYD و نیز اطمینان بخشی مضاعف به علاقه‌مندان به این برند، اقدام به تجهیز فضایی مناسب و مطابق بر آخرین استانداردهای جهانی تست درایوهای میدانی برای تست دائم خودروهای F3، S6 و S7 در مجاورت تعمیرگاه مرکزی خود و مساحتی بالغ‌بر 17 هزار مترمربع کرده که به‌زودی افتتاح شده و از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد کرد. در طراحی این زمین تمام عوامل جهت رعایت و حفظ بالاترین ضرایب ایمنی اندیشیده شده و شامل تست‌های شتاب، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، هندلینگ ، اسلالوم و دیگر تست‌های جانبی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای است.

آغاز فروش جناب اس 7

همان‌طور که انتظار می‌رفت، کارمانیا در ماه رمضان سال‌جاری، برنامه پیش‌فروش شاسی‌بلند جدید خود یعنی S7 را استارت زد. خودرویی که پیش‌تر به‌دلیل طراحی قابل‌قبول و مشخصات فنی درخشان از سوی مشتریان با استقبال روبه‌رو شده بود. شرکت خودروسازی کارمانیا شب‌های ماه مبارک رمضان کارشووی خود را در کنار دریاچه شهدای خلیج‌فارس (چیتگر) برگزار می‌کند. هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان شرایط ویژه فروش خودروهای BYD S7 و BYD S6 آغاز شد. برای بازدید از خودروی BYD S7 می‌توانید به غرفه کارمانیا واقع در ورودی B سرزمین بام از ساعت 6 عصر تا 1 بامداد مراجعه کنید. در این طرح شرایط فروش خودروی BYD S7 با شرایط مشارکت در فروش و پیش‌پرداخت 700,000,000 ریال و موعد تحویل آذرماه ارائه می‌شود. هم‌چنین شرایط پیش‌فروش نقدی BYD S6 با قیمت قطعی 1,147,000,000 ریال و تخفیف نقدی 10,000,000 ریال ویژه ماه مبارک رمضان و تحویل شهریورماه با پیش‌پرداخت‌های متنوع و نیز پیش‌فروش اقساطی با تخفیف 10,000,000 و اقساط 6 تا 36 ماهه و نرخ تسهیلات صفر تا 20 درصد، ارائه می‌شود.

عالیجناب در راه است

سومین خبر کارمانیا، عرضه قریب‌الوقوع خودروی دیگری است که هنوز نمی‌توان اسم آن را فاش کرد. خودرویی که در حال حاضر با شعار «عالیجناب» رسانه‌ای شده است. موتور بنزینی نصب‌شده روی این خودرو از نوع 4 سیلندر خطی 2 لیتری است که روی آن سیستم پرخوران نیز نصب‌شده است. این پیشرانه بنزینی می‌تواند در حدود 203 اسب بخار را تولید کند و در کنار آن دو موتور برقی دیگر وجود دارند که جمع این سه موتور می‌تواند قدرت فوق‌العاده 505 اسب بخار را روانه هر چهارچرخ کند. گشتاور موتور بنزینی به‌تنهایی 320 نیوتن متر در دورهای 1750 تا 4500 است و به کمک دو موتور دیگر می‌تواند جمعاً گشتاور 820 نیوتن متر را تولید کند که عددی بسیار بالا برای یک خودرو محسوب می‌شود و باید این خودرو را محصولی بسیار قدرتمند بدانیم و جای تعجب نیست که شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو را 4.9 ثانیه اعلام کنیم.

کد خبر: 951520

وب گردی

وب گردی