نصیرزاده: زمان بازی پرسپولیس با نامه نگاری تغییر نمی کند

کارشناس داوری و حقوق بین الملل فوتبال، گفت: تقویم برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نامه نگاری تغییر پیدا نمی کند.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیروز (چهارشنبه) برگزار و تیم های پرسپولیس و استقلال رقبای خود در این مرحله را شناختند؛ تیم پرسپولیس در این مرحله با الدحیل و استقلال با السد دیدار خواهند کرد.

دیدار برگشت سرخپوشان تهرانی با تیم الدحیل قرار است بیست و هفتم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با شب تاسوعای حسینی مصادف شده است.

«سعید فتاحی» مسئول مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت: برای تغییر زمان بازی برگشت پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه بار به ‏AFC‏ نامه نوشته ایم و تصور می کنیم مسئولان این سازمان با این درخواست موافقت کنند.

این درحالی است که نصیرزاده گفت: این دیدار در زمان مقرر برگزار خواهد شد و سازمان لیگ چنانچه بدنبال تغییر زمان این بازی است باید به فکر تدابیر دیگری به جز نامه نگاری برای این مهم باشد.

وی ادامه داد: برای تغییر زمان برگزاری این دیدار نیاز به نفوذ بیشتر در کنفدراسیون آسیا داریم که فکر نمی کنم درحال حاضر این قدرت را برای تغییر زمان این بازی داشته باشیم.

601

کد خبر: 951572

وب گردی

وب گردی