سرمربی مشهور تیم ملی الجزایر اخراج شد

تصمیم به برکناری رباح ماجر از زمانی در دستور کار اتحادیه فوتبال الجزایر قرار گرفت که این مربی در طی پنج بازی صاحب 3 برد و دو شکست شد.

به گزارش ایسکانیوز،  رباح ماجر سرشناس ترین چهره الجزایر تنها بعد از چند ماه حضور در راس کادر فنی تیم ملی این کشور توسط روسای فدراسیون فوتبال از سمت خود برکنار شد تا الجزایر بعد از جام جهانی 2014 برزیل چهار بار مربی خود را تغییر داده باشد.

تصمیم به برکناری رباح ماجر از زمانی در دستور کار اتحادیه فوتبال الجزایر قرار گرفت که این مربی در طی پنج بازی صاحب 3 برد و دو شکست شد که آخرین باخت این تیم مقابل عربستان یکی از نماینده های آسیا در جام جهانی 2018 رقم خورد تا بعد از ایران این تیم سعودی هم از سد شاگردان مطرح و سرشناس ماجر در تیم ملی الجزایر عبور کند.

در بیاینه فدراسیون فوتبال الجزایر آمده است:« بعد از آخرین نشستی که میان نورالدین زطشی رئیس فدراسیون و رباح ماچر چهره اسطوره ای فوتبال الجزایر برگزار شد طرفین به این جمع بندی رسیدند که به همکاری خود پایان دهند از همین رو به زودی جانشین مناسبی برای هدایت تیم ملی انتخاب و معرفی خواهد شد».

الجزایر که باید خود را برای رقابت های جام ملت های آفریقا کامرون در سال 2019 آماده کند برای هدایت ستاره های سرشناس فوتبال ملی این کشور روی بازگرداندن مربی بوسنیایی سابق خود وحید هلیل هودزیچ نظر دارد، مردی که طرفداران الجزایری اعتماد و اعتقاد ویژه ای به او دارند از همین رو سرمربی سابق ژاپن گزینه اصلی جانشینی رباح ماجر معرفی شده است.

601

کد خبر: 951576

وب گردی

وب گردی