نمایندگان مجلس از دستاوردهای حوزه حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآن بازدید می کنند

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همراه با اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از آخرین دستاوردهای حوزه حجاب و عفاف بازدید می کنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم با فعالیت بیش از 130 غرفه در مساحتی بالغ بر 5 هزار متر مربع، میزبان رستههای مختلف لباس کودک، نوجوان، بانوان، آقایان، سرپوش، ملزومات عفاف و حجاب، پارچههای چادری و همچنین شرکت های طراح و تولیدکننده لباس جشن تکلیف است.

بخش تبلیغی ترویجی این دوره از نمایشگاه نیز با همراهی مؤسسات فرهنگی عفاف و حجاب، ضمن برپایی نشستهای مختلف تخصصی با موضوع عفاف و حجاب و برپایی کارگاههای آموزشی، رونمایی از آثار برتر و جدید این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است و برای سومین سال متمادی، طرح نذر حجاب با عنوان «فردوس» و کارگاه دوخت رایگان انواع چادر را نیز برپا می کند.

برخی برنامه های بخش حجاب و عفاف بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طی روزهای آینده به شرح زیر است:

دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی از دستاوردهای حوزه حجاب و عفاف؛ دوشنبه 7 خرداد

بازدید مدیران و مشاوران زنان خانواده وزراء؛ همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) چهارشنبه 9 خرداد با حضور مشاوران زنان و خانواده دستگاه ها و سازمان ها.

تجلیل از زنان خانواده ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، پنجشنبه 3 خرداد با حضور بانوان ایثارگر کارمند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.

501

کد خبر: 951597

وب گردی

وب گردی