بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در روزهای نخست خرداد ماه/ بازار ارز بی رونق شد+ جدول

بازار ارز در هفته ای که گذشت روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و قیمت ها تا پایان هفته با نوسان همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان شدیدی روبه رو شدند.

دلار از ابتدای هفته ای که گذشت به دلیل تک نرخی شدن ارز با نرخ چهار هزار و 200 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد و تا پایان هفته با تغییر همراه نبود.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته هفت هزار و 384 تومان بود در حالی که روز یکشنبه با روند کاهشی همراه شد و به قیمت هفت هزار 223 تومان رسید، قیمت یورو روز دوشنبه مجددا روند افزایشی را ر پیش گرفت و با 322 تومان افزایش با نرخ هفت هزار و 501 تومان معامله شد، در روز سه شنبه روند افزایشی قیمت یورو ادامه دار بود و با 53 تومان افزایش به قیمت هفت هزار و 554 تومان رسید، قیمت یورو در روز چهارشنبه 111 تومان کاهش داشت و با قیمت هفت هزار 443 تومان معامله شد، قیمت این ارز در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود 28 تومان کاهش داشت و با قیمت هفت هزار و 415 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 745 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت یک هزار و 711 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته هشت هزار و 800 تومان بود و در پایان هفته با نرخ هشت هزار و 484 تومان داد و ستد شد.

* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

کد خبر: 951624

وب گردی

وب گردی