جانی دپ در «شهر دروغ‌ها» به دنبال قاتل می‌گردد

جانی دپ در فیلم «شهر دروغ‌ها» در نقش کارآگاه پلیس لس‌آنجلس به دنبال حل مشکل‌ترین پرونده قتل این شهر است. این فیم در سپتامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز براساس خبر رسیده، جانی دپ به زودی علاقه‌مندانش را به سینما خواهد کشاند.

جانی دپ (Johnny Depp) در فیلم «شهر دروغ‌‌ها» (City of Lies) نقش کارآگاهی را بازی می‌کند که باید درباره قتل رپر مشهور آمریکایی، توپاک شکور، تحقیق کند. پرونده‌ای که به یکی از مشکل‌ترین پرونده‌‌های حل‌ نشده پلیس لس‌آنجلس مشهور است و بعد از گذشت دو دهه همچنان باز است.

جانی دپ و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) مقابل دوربین برد فورمن نقش دو کارآگاه را ایفا می‌کنند و ماموریت حل پرونده قتل این رپر آمریکایی را برعهده دارند.

سازندگان این فیلم تلاش کرده‌اند در کنار پرداختن به پرونده این قتل، نیم نگاهی هم به خشونت پلیس آمریکا و بی‌عدالتی سیستماتیک نژادی در این کشور داشته باشند.

کریستین کانترراس فیلمنامه «شهر دروغ‌ها» را براساس رمانی به همین نام به قلم راندال سالیوان، نوشته است. سالیوان این کتاب را براساس مصاحبه‌هایش با کارآگاه راسل پول نوشته، کارآگاهی که جانی دپ نقش آن را در این فیلم ایفا می‌کند و به گفته منتقدان، او در این فیلم تمام توان بازیگری خود را بکار برده است.

توپاک شکور (Tupac Shakur)، رپر آمریکایی علاوه بر دنیای موسیقی برای فعالیت‌هایش در زمینه حقوق بشر نیز مشهور بود. او مضامین آهنگ‌هایش را هم درباره نوع زندگی قشر فقیر جامعه انتخاب می‌کرد. شکور، به دلیل فعالیت‌هایش علیه تبعیض نژادی، دشمنان زیادی داشت و بارها مورد سوءقصد قرار گرفت، چند بار نیز در دادگاه محکوم شد تا اینکه در سپتامبر سال ۱۹۹۶ بر اثر اصابت ۷ گلوله در بیمارستانی در لاس‌وگاس بستری شد و علیرغم تلاش یک هفته‌ای پزشکان در نیمه شب ۱۳ سپتامبر درگذشت. شکور در زمانش مرگش تنها ۲۵ سال داشت.

فیلم «شهر دروغ‌ها» قرار است ۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۶ شهریور) در سینماهای آمریکا اکران شود.

502

کد خبر: 951742

وب گردی

وب گردی