سلیمی: برجام نتوانست معجزه کند/برخی وزرا باید بروند

نماینده مجلس اظهار داشت: دولت تمام تخم مرغ هایش را داخل برجام چید وتصور می کرد آن ابر، باران و سیب و گلابی می آورد.

علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص برجام گفت: دولت تمام تخم‌مرغ‌هایش را داخل برجام چید و تصور می‌کرد با خود ابر، باران، سیب و گلابی می‌آورد.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و اروپا در برجام اظهار داشت: الآن به نظرم دولت باید تغییر رویکرد بدهد، بارها و بارها تأکید شد که باید از ظرفیت داخلی کشور استفاده کند ولی دولت به آن توجه زیادی نکرد.

سلیمی با تأکید بر این‌که برجام نتوانست معجزه کند ابراز کرد: این‌که گفته شد همه تحریم‌ها از امروز به برداشته می‌شود محقق نشد، مردم این‌ها را می‌بینند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط به وجود آمده بعد ازبرجام گفت: به نظرم باید رویکردها را عوض کرد و به ظرفیت‌های داخلی توجه کنیم، بدانیم مادامی‌که به دیوار کج خارجی‌ها تکیه کنیم همین آش و همین کاسه است.

سلیمی در ادامه توضیح داد: البته این به این معنا نیست که دور خود دیوار بکشیم عرضم اما این که نباید به عهد و پیمان غربی‌ها تکیه نکنیم چون خودشان به این عهد و پیمان پایبند نیستند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با در نظر داشتن لزوم تغییر بعضی از وزرا و این‌که باید عده‌ای از دولت بروند ابراز کرد: این را خود آقای روحانی گفته است و وزرا را به چند دسته تقسیم کرده و بعضی تجدید شده‌اند، باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کند.

303

کد خبر: 951765

وب گردی

وب گردی