عطایی: استراتژی والیبال ایران آمادگی برای قهرمانی جهان است

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: استراتژی والیبال ایران کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات قهرمانی جهان است و این مسابقات حکم بازی های تدارکاتی برای ما را دارد.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص شکست 3 بر یک شب گذشته (جمعه) والیبالست های ایران مقابل فرانسه در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و باید این نکته را یادآور شد که اولین بازی در لیگ ملت ها برای بیشتر تیم ها سخت شروع می شود. تیم ها در اولین بازی با چالش مواجه می شوند. البته تیم ما پتانسیل بیشتری در این بازی داشت و می توانست تا حدودی بهتر کار کند و حریف سخت تری برای فرانسه باشد.

وی ادامه داد: به هرحال ما در بازی دیشب در بخش هایی از این بازی بسیار عالی بودیم و در بخش های از بازی اصلا خوب نبودیم. باید دید استراتژی سرمربی تیمی ملی والیبال در این دوره از مسابقات چیست و هنوز زود است که او و عملکرد تیم ملی والیبال را قضاوت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان تاکید کرد: والیبال ایران پتاسیل و ظرفیت بالایی در این بازی ها دارد و اطمینان دارم که حریف دست و پا بسته ای برای حریفان نخواهیم بود. در 2 بازی آینده مقابل استرالیا و ژاپن می توانیم بهتر ظاهر شویم. این تیم ها نمی توانند تهدیدی برای ما به حساب بیایند و می توان به راحتی آنها را شکست داد.

عطایی خاطرنشان کرد: تیم های بزرگی همچون برزیل، فرانسه، روسیه و ایتالیا با تمام توان در این دوره از مسابقات حضور دارند و این موضوع رسیدن به جمع 4 تیم برتر را سخت تر می کند اما برای مردان والیبال ایران عهم این هدف دور از دسترس نیست. استراتژی والیبال ایران کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات قهرمانی جهان است و این مسابقات حکم بازی های تدارکاتی برای ایران را دارد تا در مسابقات قهرمانی جهان بهتر ظاهر شویم.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت های جهان از ساعت 20 به وقت محلی در سالن کیندرآرنای شهر روئن فرانسه به مصاف میزبان رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 20 ، 24 بر 26 و 25 بر 20 و 25 بر 17 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

602

کد خبر: 951829

وب گردی

وب گردی