علی‌قارداشی: 7 تیم بزرگ جهان در آسیا هستند/ از کسب مدال ناامید نیستیم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی معادل قهرمانی جهان و المپیک هستند چرا که 7 تیم بزرگ جهان در قاره کهن حضور دارند.

مهرداد علی قارداشی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد اعزام پینگ پنگ بازان کشورمان به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز ایران 8 ورزشکار را به بازی های آسیایی اعزام می کند که از این تعداد 4 ورزشکار آقا و 4 ورزشکار خانم خواهند بود. هم اکنون تیم مردان ما در هنک کنگ به سر می برد و بعد از انجام تمرینات و مسابقات به چین می رود تا اردوی خود را در این کشور ادامه دهد.

وی ادامه داد: در ادامه ورزشکاران ما به ایران برمی گردند. فدراسیون تنیس روی میز به دنبال شهری در کشور است که از لحاظ رطوبت و درجه حرارت مانند اندونزی باشد و شرایط را برای ورزشکاران شبیه سازی کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره وضعیت بانوان پینگ پنگ باز گفت: در حال حاضر خانم مهشید اشتری به مسابقات تایلند اعزام شده تا بتواند برای المپیک جوانان آرژانتین کسب سهمیه کند و آمادگی خود را برای بازی های آسیایی افزایش دهد. خانم ندا شهسواری هم در تهران تمرینات خود را برگزار می کند و در چند روز آینده برای کسب آمادگی بیشتر به کره شمالی سفر خواهد کرد.

علی قارداشی خاطرنشان کرد: در آینده ا نزدیک اردوی مشترکی بین ورزشکاران ایران و مجارستان در این کشور برگزار خواهد شد تا اردوی مورد نظر موجب افزایش سطح کیفی ورزشکاران ما شود.

وی افزود: چین، ژاپن و کره جنوبی تیم های اول آسیا، المپیک و جهان هستند و با حضور آنها کار ما برای کسب مدال بسیار سخت است ولی ما ناامید نیستیم. مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی معادل قهرمانی جهان و المپیک هستند چرا که 7 تیم بزرگ جهان در قاره کهن حضور دارند.

604

کد خبر: 951859

وب گردی

وب گردی