فروتن: رئال مادرید روی کاغذ قهرمان است/ چلسی فینالیست بود، بازی هیچ جذابیتی نداشت

کارشناس فوتبال ایران در خصوص فینال امشب (شنبه) لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

بهمن فروتن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار امشب (شنبه) تیم فوتبال فوتبال لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا که ساعت 23:15 در شهر کی‌یف اوکراین برگزار خواهد شد، اظهار داشت: امشب قطعا یکی از زیباترین بازی های فوتبال دنیا را شاهد خواهیم بود. تیمی مثل لیورپول که بهترین خط تهاجمی تاریخ فوتبال را دارد و از بازیکنانی چون مانه و صلاح استفاده می کند، توانایی گل زدن به هر تیمی را دارد.

وی ادامه داد: رئال مادرید هم از نظر انسجام تیمی درجه یک است و به نظر من همان تلاشی که رونالدو در خط حمله انجام می دهد را می توانیم در عملکرد راموس هم ببینیم. این بازی را می توان در جمله "انسجام تاریخی مقابل بهترین خط تهاجمی فوتبال" خلاصه کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: لیورپول خط دفاعی قدرتمندی ندارد و این موضوع قطعا در سبک بازی 2 تیم تاثیر می گذارد. نباید از این موضوع غافل شویم که نبود کوتینیو در لیورپول کاملا حس می شود و اگر کلوپ این بازیکن را داشت می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

فروتن افزود: با این شرایط روی کاغذ رئال مادرید قهرمان است ولی اینطور نیست که لیورپول در این بازی گل نزند. باید دید رونالدو در چه شرایطی این بازی را انجام خواهد داد. لیورپول در این بازی قطعا گل می زند و باید دید شرایط رئال بعد از گل خوردن چطور خواهد بود. اگر چلسی به جای یکی از این 2 تیم در فینال حضور داشت هیچ جذابیتی در بازی نمی دیدیم ولی از این مطمئنم که شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

606

کد خبر: 951887

وب گردی

وب گردی