آزادی عضو شورای شهر مشهد به قید وثیقه

وکیل مدافع عضو بازداشتی شورای شهر مشهد گفت: ممکن است در خلال مدت آزادی «امیرشهلا» عضو شورای شهر مشهد قرار منع تعقیب وی صادر شود و در این صورت دیگر حضور وی در دادگاه موضوعیت نخواهد داشت.

مهرداد قربانی سرابی وکیل عضو بازداشتی شورای شهر مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: آقای امیر شهلا با قید وثیقه در حال حاضر آزاد هستند.

وی ادامه داد: این آزادی تا زمانی است که پرونده وی برای رسیدگی های بیشتر به دادگاه برود و اتهاماتی که دادسرا تشخیص می دهند را به کیفرخواست دادگاه ارسال کنند.

وکیل دادگستری افزود: ممکن است در خلال این مدت قرار منع تعقیب وی صادر شود و دیگر حضور امیرشهلا در دادگاه موضوعیت نخواهد داشت.

قربانی سرابی در رابطه با زمان آزادی عضو شورای شهر، گفت: کارهای آزادی آقای امیرشهلا صبح پنجشنبه انجام و عصر همان روز 3 خرداد ماه آزاد شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سوم اردیبهشت سال جاری یکی از اعضای عضو شورای شهر مشهد بازداشت شده بود؛ آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه نشست شورای قضایی خراسان ‌رضوی درباره جزئیات دستگیری این فرد گفته بود که "فرد بازداشت شده به همراه جمعی از زنان و مردان بدپوشش در یک پارتی شبانه در یکی از باغات اطراف مشهد حاضر و دستگیر شده و در این محل انواع بطری‌ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده و وی فعلاٌ با قرار ضمانت آزاد است، اما به معنای بی‌گناهی او نبوده و نیست و در جلسات دادگاه به تخلفات وی و دیگر کسانی در این پارتی شبانه حاضر بودند رسیدگی شده و طبق قانون با این متخلفان برخورد خواهد شد".

پس از این موضوع وی به قید وثیقه آزاد شد و به گفته معاون دادستان مشهد علت دستگیری این عضو شورا به دلایل مالی و اعمال نفوذ بوده است.

901/900

کد خبر: 951905

وب گردی

وب گردی