امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه‌های اصفهان و اسپانیا

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه‌های اصفهان و جزایر بالئاری اسپانیا امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، این تفاهم نامه همکاری علمی و آموزشی به سه زبان فارسی، انگلیسی و کاتالان تهیه و به امضای پرفسور لورنس هوگو رییس دانشگاه جزایر بالئاری و هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان رسید.

رییس دانشگاه اصفهان گفت: تبادل اطلاعات، آثار علمی چاپ شده و منابع موجود در کتابخانه‌های هر دو دانشگاه، بسترسازی برای حضور اعضای هیات علمی، آموزشی و پژوهشی برای همکاری و شرکت در دوره‌های ارایه شده طرفین، برگزاری سمینارها، کنفرانس‌ها و سمپوزیوم‌های مشترک، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، طراحی دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی مشترک، امکان دسترسی به تجهیزات و مواد خاص، مبادله دانشجو در زمینه کارشناسی و تحصیلات تکمیلی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه علمی دوطرفه است.

هوشنگ طالبی، دانشگاه جزایر بالئاری را در حوزه های گردشگری و هتلداری پیشرو در جهان دانست و افزود: با امضای این تفاهم نامه همکاری دوطرفه زمینه گسترش دانش گردشگری در هر دو کشور فراهم شد.

وی تشکیل کارگروه مشترک و معرفی دو رابط دائمی به منظور انتقال اطلاعات،بازدید هیات هایی از دو دانشگاه به منظور آشنایی و تبادل نظر، اجرای پایان نامه های مشترک در حوزه گردشگری را از دیگر محورهای این تفاهم نامه همکاری دانست.

دانشگاه جزاریر بالئاری اسپانیا در جزیره مایورکا شهر پالما از دانشگاه های پیشرو و شناخته شده در حوزه گردشگری و مدرسه هتلداری جهان است.

دانشگاه اصفهان هم با 70سال قدمت یکی از دانشگاه های جامع کشور در رشته های علوم انسانی،علوم پایه و فنی و مهندسی دارای 15هزار دانشجو و 640عضو هیات علمی ، 13دانشکده، 10پژوهشکده و مرکز پژوهشی و هشت قطب علمی است.

900/900

کد خبر: 951908

وب گردی

وب گردی