موافقت با خواست کامیون داران برای افزایش کرایه ها

فرماندار شهرستان شیراز گفت: با بخشی از خواسته رانندگان مبنی بر افزایش قیمت کرایه موافقت شده است.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، طی روزهای اخیر خبری در رابطه با کمبود بنزین و گازوییل در جایگاه ها در فضای مجازی پیچید که سبب تشکیل صف‌های طولانی خودرو‌ها مقابل جایگاه‌های فروش سوخت شد.

علت این ازدحام، اعتصاب برخی کامیون داران و تانکرهای حمل سوخت اعلام شده است.

حیدر عالیشوندی فرماندار شهرستان شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: صنف کامیون داران علت اعتراضی که در روزهای گذشته داشتند نسبت به افزایش کرایه، بیمه بازنشستگی و سختی کارشان بود.

وی افزود: در پی این اعتراضات جلساتی تشکیل و مواردی که مربوط به حوزه استانی بود را مقامات استان پیگیری و موارد ملی را هم به مسوولان کشوری منتقل کردیم تا هرچه زودتر این مشکل حل شود.

فرندار شهرستان شیراز تصریح کرد: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و روند عادی این موضوع در حال پیگیری است.

عالیشوندی گفت: روند طی کردن این موضوع برعهده شرکت پخش فرآورده های نفتی بوده که هنوز هم در حال پیگیری است.

وی افزود: با بخشی از خواسته رانندگان مبنی بر افزایش قیمت کرایه تاکنون موافقت شده است.

همچنین علی سعیدی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز امروز (5 خرداد) در جلسه نشست روابط عمومی و رسانه در خصوص شبکه های مجازی با اشاره به اینکه نبود اطلاع رسانی صحیح باعث شد تا جو اعتصاب بیشتر متشنج شود، گفت: این اتفاق یک اعتراض صنفی بود و روابط عمومی سازمان های زیرربط باید قبل از اتفاق اقدام های مختلفی را انجام می دادند.

وی با اشاره به اینکه شایعاتی در خصوص گرانی بنزین و نبود آن شکل گرفته بود، اظهار داشت: هیچ کدام از سازمان در مقابله با این شایعه ها اقدام مقتضی انجام ندادند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز با اشاره به اینکه در روز عادی در شیراز یک میلیون و 700 هزار لیتر بنزین مصرف می شود، اظهار داشت: در این چند روز چهار میلیون و 700 هزار لیتر به جایگاه ها تزریق شد آنهم در شرایطی که نفتکش های شخصی اعتصاب کرده بودند و از نفتکش های برخی ادارات مثل ارتش و سپاه استفاده شد.

901/900

کد خبر: 951936

وب گردی

وب گردی